Stimati parteneri,

Performanta, viteza si siguranta sunt elemente cheie in orice relatie de afaceri, iar noi vrem sa ne asiguram ca va oferim cea mai buna experienta. Pentru a imbunatati serviciile pe care vi le oferim zi de zi, Raiffeisen Bank va desfasura un proces de mentenanta programata a sistemelor informatice.
Lucrarile se vor desfasura in noaptea de sambata, 26 mai, spre duminica, 27 mai, intre 22:00 - 12:00 (8:00 PM CET - 10:00 AM CET)
OPERATIUNI DISPONIBILE IN PERIOADA MENTENANTEI
1
3
4
OPERATIUNI INDISPONIBILE IN PERIOADA MENTENANTEI
In timpul acestei perioade, angajatii nostri vor fi disponibili pentru a va raspunde la intrebari sau pentru a va oferi consiliere care nu depinde de sistemele aflate in mentenanta.

Exista posibilitatea ca platile efectuate in cele 14 ore sa nu se actualizeze imediat, insa vor fi prezente in balanta conturilor dupa finalizarea lucrarilor de mententanta.

De asemenea, agentiile din malluri si centre comerciale, deschise duminica, 27 mai, vor putea furniza un numar limitat de servicii.
PENTRU A FI PREGATITI IN PERIOADA DE MENTENANTA, VA RECOMANDAM:
Vom pastra o linie deschisa de comunicare si vom fi disponibili de-a lungul intregului proces de mentenanta pentru a va asista.
Va multumim,
Echipa Raiffeisen Bank
Call Center Raiffeisen Direct
*2000

+4021 306 3002
Call Center FWR 021 306 7777
Call Center Premium 0800 811 111
Numar cu tarif normal apelabil din orice retea din intreaga tara.