|
 |
 |
 |
Raiffeisen Premium Banking considera ca transparenta si increderea reprezinta baza unui parteneriat si de aceea ne dorim sa fii mereu la curent cu prevederile contractelor incheiate cu banca.
Prin urmare, iti reamintim ca, incepand cu 16 mai 2016, au intrat in vigoare o serie de modificari contractuale privind produsele si serviciile Raiffeisen Bank.
Cea mai importanta modificare implica trecerea de la comisionarea la nivel de produs sau serviciu la comisionarea la nivel de pachet, ceea ce implica pentru tine aceleasi comisioane tranzactionale pentru toate conturile curente si cardurile de debit pe care le detii (de exemplu, ai acelasi comision 0 la retragere ATM si cu orice alt card pe care il detii decat MasterCard Gold Contactless Premium).
|
 |
|
|
|
|
|
|
 |
Pentru lista completa de modificari, te invitam sa consulti documentele referitoare acestor prevederi.
In plus, utilizarea aplicatiei Smart Mobile devine mai simpla prin introducerea optiunii de inregistrare a dispozitivului mobil si posibilitatea de logare printr-un cod PIN. Este necesar doar un update al aplicatiei in App Store sau Google Play.
De asemenea, bancherul personal iti sta la dispozitie cu mai multe detalii sau poti contacta linia telefonica dedicata clientilor Premium Banking la numerele 0800 811 111, apelabil gratuit din reteaua Telekom Romania, sau 0214 082 811, numar cu tarif normal.
Partenerul tau,
Raiffeisen Premium Banking
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|